donderdag 30 mei 2013

Hoop

En toen waren mijn gedachtes ineens leeg.
Er gebeurde veel, maar ik had niet de puf of woorden om er over te schrijven.

Ik ging vandaag naar mijn blog en las mijn laatste logje.

Wat hoopte ik op dat moment dat er een wonder zou geschiedde en dat het met iedereen beter zou gaan.
Wat hoopte ik op dat moment dat de medische HET medicijn zou ontdekken zodat het allemaal beter zou gaan.
Wat hoopte ik dat ..

Helaas het is niet gebeurd.

Mijn vriendin die ook mijn schoonzus is, is een maand geleden overleden.
Mijn zwager en nichtjes van 10 en 12 achter latend.

Mijn collega is een week na haar overleden.
Het was net opa en supertrots.

De hoop voor hen is er niet meer, maar ik heb nog hoop voor andere mensen.
Dat er ooit een medicijn gevonden wordt, water voor zorgt dat mensen nog iets langer kunnen leven. Iets meer kunnen meemaken van hun kinderen of kleinkinderen.

Niet zo'n leuk bericht om het bloggen weer op te pakken.

De volgende keer een vrolijker bericht, hoop ik.

7 opmerkingen:

  1. Met zulke ervaringen lijkt het me logisch dat je niet van die vrolijke logjes schrijft of überhaupt zin hebt om te schrijven. Ik wens je heel veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-(
    Wat veel om te dragen. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen leuk bericht maar het zijn de dingen die jij meemaakt en daar moet je juist over bloggen. Gewoon, zodat je het van je af kunt schrijven. Ongelooflijk dat er nog steeds geen goed medicijn voor deze afschuwelijke is uitgevonden. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Life sucks! Mijn man zijn stiefpapa werd deze week gediagnoseerd: longkanker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik miste je al. Droevig bericht. sterkte met de verwerking. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vreselijk...gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen happy ending dus :( Wat moeilijk moet dit alles voor je zijn. Ik wens je veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen