dinsdag 26 februari 2013

Verbouwingen

Niet alleen in huis zijn we bezig met allerlei wijzigingen, op mijn blog was ik toch ook niet tevreden over alles.

De hoofdpagina, ook wel home genoemd, wilde ik helemaal niet in 'stukjes' en foto's hoeven helemaal niet uitvergroot te worden. Het is wel mooi, maar al dat geklik daar ben ik niet zo weg van. Ik vind het, persoonlijk, erg vervelend om veel te moeten klikken. Om een reactie te geven moet er altijd geklikt worden, terwijl ik dat het liefst gewoon op de Home pagina zou willen.

Ik weet helaas nog niet hoe het moet.

Net als in huis.
In mijn hoofd heb ik allerlei plannen hoe ik alles zou willen doen en hebben. Maar of het kost te veel geld of het kost te veel maakwerk en we zijn nog niet zo handig.
Man weet en kan al een stuk meer dan toen we voor het eerst gingen samenwonen, al een jaar of 17 geleden, maar er zijn grenzen aan zijn kunnen.
Als ik voorstel om zelf een bed te maken kijkt hij me bedenkelijk aan en geeft geen antwoordt. Dan weet ik eigenlijk al genoeg, hij wil (en kan) het niet.

Wanneer ik aangeef dat er heus wel een schuifdeur geplaatst kan worden tussen de hal en de keuken, dan geeft hij aan dat hij de schijfdeur dan het liefst niet wil zien, zodat die deur weggewerkt moet worden.
Ik haal dan mijn schouders op en zeg;  Dan doen we dat toch.
Hij kijkt weer bedenkelijk en ziet in zijn hoofd al dat het niet gaat worden zoals we het willen. Vervolgens bedenk ik me ook, want het wordt nogal een gedoe en dat wordt het dan toch maar niet helemaal.

Nu zijn we nog met de slaapkamer bezig en het krijgt steeds meer vorm en begint er steeds meer uit te zien zoals we het willen.

Net als deze plek in de virtuele wereld, het ziet er bijna uit zoals ik het wil hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten